Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

В Івано-Франківську обговорили питання реформування архівної галузі України на регіональному рівні

Сьогодні під час перебування на Прикарпатті голова Державної архівної служби України Анатолій Хромов провів робочу зустріч із працівниками Державного архіву області.
Обговорювали питання розвитку архівної справи та організації роботи архівів Івано-Франківщини в умовах змін адміністративно-територіального устрою, реалізації реформи децентралізації влади, цифровізації основних напрямків роботи державних архівних установ, оцифровування, удоступнення громадянам України, світовій спільноті документів Національного архівного фонду, що зберігаються в Державному архіві області.

Директор Державного архіву області Роман Маланій зауважив, що сьогоднішня важлива зустріч дозволить нам отримати ті важливі відповіді на проблемні питання, вирішення яких надважливі у час, коли архівні установи реформуються та реорганізуються задля їх вдосконалення. «Переконаний, що важливим є вирішення питань матеріально-технічного забезпечення архівних установ, виплата заробітних плат працівникам, функціонування сервісних центрів, їх програмного забезпечення, виділення на це необхідних коштів із місцевих бюджетів», – наголосив посадовець .

Анатолій Хромов розповів, що у процесі реформування архівна галузь України на регіональному рівні пережила структурні зміни, пов’язані з реорганізацією районних державних адміністрацій.

«Архівна справа не оминає кожного громадянина у разі потреби встановлення пенсії. Через ліквідацію районів і об’єднання сільських,селищних, міських рад довелося докласти неймовірних зусиль до збереження та реорганізації архівних установ цього типу. Орієнтиром тут стала чітко визначена місія архів України – гарантувати кожному громадянину, що його конституційні права надійно захищені», – наголосив голова Державної архівної служби України.

Додамо, що в Україні під час реформи 472 архівні відділи райдержадміністрацій реорганізовано на 136 архівних відділів укрупнених райдержадміністрацій із секторами або відокремленими робочими місцями в ліквідованих районах. У процесі реформи децентралізації в нашій країні утворено 1469 територіальних громад, які потребували якнайшвидшого налагодження діловодства й документообігу, а також створення архівних підрозділів у складі виконавчих органів рад територіальних громад.

Також посадовець розповів про розробку проєкту Закону України «Про Національні архівні інформаційні ресурси, управління документацією», у якому не лише передбачено реорганізацію архівної системи України на централізовану, а й впроваджено кращі інновації європейського архівного законодавства.

Йшлося й про цифровізацію архівної справи. Зауважувалося, що досягти цієї цілі можливо лише шляхом розгортання масштабного оцифровування документів Національного архівного фонду, забезпечивши архіви найсучаснішим комп’ютерним і мережевим обладнанням та навчанням співробітників онлайн технологіям.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *