ДПІ в Надвірнянському районі інформує

На Надвірнянщині один мільйонер
 «З початку року 494платників податків Надвірнянського району подали декларації про майновий стан і доходи та задекларували дохід на загальну суму 10,7 млн. гривень,» – повідомив начальник ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк.Вже цьогоріч один платник податків задекларував доходи більше одного мільйона гривень.
На теперішній час до ДПІ подано 126деклараційгромадянами, які зобов'язані подати декларації.

На Надвірнянщині один мільйонер
 «З початку року 494платників податків Надвірнянського району подали декларації про майновий стан і доходи та задекларували дохід на загальну суму 10,7 млн. гривень,» – повідомив начальник ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк.Вже цьогоріч один платник податків задекларував доходи більше одного мільйона гривень.
На теперішній час до ДПІ подано 126деклараційгромадянами, які зобов'язані подати декларації.
Метою декларування є не тільки сплата податку до бюджету, а і повернення певної суми податку, яку платник сплатив зі своєї заробітної плати упродовж минулого року. Витрати, які платник податку має право включити до податкової знижки, прописані у Податковому кодексі, зокрема, це плата за навчання, сума витрат на сплату страхових платежів і пенсійних внесків, частина суми відсотків, сплачених за користування іпотечним житловим кредитом тощо. У такому випадку податкова декларація впродовж усього року. З початку року подано 368декларацій на отримання податкової  знижки та задекларували повернення податку у сумі 300 тис. грн.
Найзручнішим способом подання декларації на сьогодні є звітування в електронному вигляді. На порталі Державної фіскальної служби працює електронний сервіс «Декларування он-лайн», який дає змогу заповнювати декларацію в електронному вигляді. Для користування цією послугою платникові достатньо мати електронний ключ цифрового підпису.
Кампанія декларування доходів громадян триватиме до 1 травня поточного року. Граничною датою подання декларації за 2014 рік є 30 квітня 2015 року.
Тож, не зволікайте, вчасно декларуйте свої доходи. Адже декларування доходів – це вагомий внесок у розбудову нашої держави та її стабільне майбутнє.
 
Акцизний податок наповнює місцевий бюджет
Запровадження п’ятивідсоткового акцизного податку при роздрібній торгівлі пивом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, нафтопродуктами позитивно впливає на збільшення надходжень до місцевої казни. Так, за три місяці 2015 року, платники податків Надвірнянського району перерахували до місцевої скарбниці 1,6мільйонів гривень акцизного податку.
Нагадаємо, з 1 січня 2015 року до кола платників акцизного податку увійшли роздрібні торговці алкоголем та пивом, тютюном та тютюновими виробами, а також паливом. Податковим кодексом передбачено ставку акцизного податку 5%. Звітним податковим періодом для платників, що здійснюють роздрібний продаж підакцизних товарів є календарний місяць.
Про зміни та новації у справлянні акцизного податку можна дізнатися на веб-порталі ДФС України у  розділі «Акцизний податок» банеру «Податкові зміни – 2015» (http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-zmini-2015/aktsizniy-podatok/).
Уперше звітуємо про військовий збір
Міністерством фінансів України наказом від 13.01.2015 р.  № 4 затверджено нову форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (діє з 01.04.2015 року). 
Так, в розділі ІІ зазначеного розрахунку податкові агенти у рядку „Військовий збір” мають відображати інформацію про військовий збір, а саме: загальну суму нарахованого доходу та виплаченого доходу, загальну суму нарахованого військового збору і загальну суму перерахованого до бюджету військового збору у грошовій формі, вираженій у національній валюті (у гривнях з копійками). Відомості про фізичну особу – платника податку, якій нараховані доходи, з яких утримується військовий збір, не зазначаються.
Нагадуємо, що Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.
Податковий розрахунок за новою формою вперше подається за I квартал 2015 року в термін по 12 травня 2015 року включно.
 
Дорогами Надвірнянщинироз’їжджають 6 авто VIP-класу
За попередніми даними, в районізареєстровано 6елітних авто із об’ємом двигуна понад 3000 куб. см та строком використання до 5 років.
Всі 6авто є у власності жителіврайону,із них 3 у громадян м.Надвірна.
Враховуючи те, що ставка транспортного податку становить 25000 грн. на рік за кожен такий легковий автомобіль, то розрахункова сума податку на майно в частині транспортного податку становить 150 тис.гривень. Зазначимо, що дані кошти мають поповнити місцеві бюджети.
Нагадаємо, що громадяни сплачують транспортний податок протягом 60 календарних днів із дня вручення їм податкового повідомлення-рішення. При цьому, відповідно до ст. 267 Податкового кодексу, повідомлення-рішення надсилаються платникам за місцем їх реєстрації до 1 липня.
Юридичні особи мають сплачувати відповідний податок авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
 
 Хто є платником екологічного податку з 01.01.2015 року
Відповідно до п. 240.1 ст. 240 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються:
викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення;
скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти;
розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання);
утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені);
тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк.
При цьому розміщення відходів – постійне (остаточне) перебування або захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозволи уповноважених органів (п.п. 14.1.223 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).
 
У першому кварталі 2015 року Надвірнянські страхувальники збільшили сплату ЄСВ на 4,3 млн.грн
За підсумкам І кварталу 2015 року на Надвірнянщині сплачено  53,6 мільйонагривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування. Проти аналогічного періоду торік надходження ЄСВ в районісклали 49,3 мільйона гривень.
«Тенденція у сплаті ЄСВ досить позитивна надвірнянські страхувальники щомісяця збільшують відрахування. Наприклад, у січні надходження ЄСВ в районізросли на 0,1мільйона гривень, у лютому до минулорічних показників зафіксовано зростання на 3,1мільйона гривень. Березневий показник – плюс4,3мільйона гривень ЄСВ додаткових надходжень»,  – зазначає начальник ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк.
Керівник ДПІ запевнив, що таке зростання жодним чином не пов’язане зі збільшенням фіскального навантаження на роботодавців.
«Навпаки, реформована система нарахування і сплати ЄСВ хоч і викликає певні зауваження у бізнес-спільноти, однак пропонує працедавцю виплачувати легальну високу зарплату і, відповідно, здійснювати належні відрахування ЄСВ для забезпечення соціальних гарантій своїм найманим працівникам. Перші місяці функціонування цієї моделі засвідчили її ефективність», – підсумувавВасиль Гнатюк.
 
На Надвірнянщині один мільйонер
 «З початку року 494платників податків Надвірнянського району подали декларації про майновий стан і доходи та задекларували дохід на загальну суму 10,7 млн. гривень,» – повідомив начальник ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк.Вже цьогоріч один платник податків задекларував доходи більше одного мільйона гривень.
На теперішній час до ДПІ подано 126деклараційгромадянами, які зобов'язані подати декларації.
Метою декларування є не тільки сплата податку до бюджету, а і повернення певної суми податку, яку платник сплатив зі своєї заробітної плати упродовж минулого року. Витрати, які платник податку має право включити до податкової знижки, прописані у Податковому кодексі, зокрема, це плата за навчання, сума витрат на сплату страхових платежів і пенсійних внесків, частина суми відсотків, сплачених за користування іпотечним житловим кредитом тощо. У такому випадку податкова декларація впродовж усього року. З початку року подано 368декларацій на отримання податкової  знижки та задекларували повернення податку у сумі 300 тис. грн.
Найзручнішим способом подання декларації на сьогодні є звітування в електронному вигляді. На порталі Державної фіскальної служби працює електронний сервіс «Декларування он-лайн», який дає змогу заповнювати декларацію в електронному вигляді. Для користування цією послугою платникові достатньо мати електронний ключ цифрового підпису.
Кампанія декларування доходів громадян триватиме до 1 травня поточного року. Граничною датою подання декларації за 2014 рік є 30 квітня 2015 року.
Тож, не зволікайте, вчасно декларуйте свої доходи. Адже декларування доходів – це вагомий внесок у розбудову нашої держави та її стабільне майбутнє.
 
Увага! Розширено коло суб’єктів господарювання, які мають застосовувати РРО
В зв’язку з внесеними до податкового законодавства змінами в поточному році значно розширилося коло осіб, які зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій.
Так, застосування РРО для підприємців – платників єдиного податку буде обов’язковим з наступних дат:
-підприємцям ІІ групи – з 1 січня 2016 р.;
-підприємцям ІІІ групи –  з 1 липня 2015 р.
Разом з тим, відповідно до п.296.10 ст.296 Податкового кодексу України платники єдиного податку другої і третьої (фізичні особи – підприємці) груп при здійсненні діяльності на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, а також платники єдиного податку першої групи не застосовують реєстратори розрахункових операцій.
Також введено використання РРО для:
 – суб’єктів електронної комерції, тобто продажу товарів через мережу Інтернет;
 – постачальників послуг (перукарні, салони краси, спортивні клуби, хімчистки, сервісні центри з ремонту побутової техніки тощо);
 – купівлі-продажу валюти;
 – приймання готівки для подальшого перерахування (апарати самообслуговування та ін.).
Також, з 1 січня 2015 року дозволяється первинна реєстрація лише реєстраторів розрахункових операцій, які створюють контрольну стрічку в електронній формі, та електронних таксометрів, автоматів з продажу товарів (послуг), реєстраторів розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.
Дозволяється до 1 січня 2016 року використання електронних контрольно-касових апаратів, введених в експлуатацію до 1 січня 2015 року, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді та подають до органів доходів і зборів по дротових або бездротових каналах зв'язку тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або в безготівковій формі, яка міститься в їх фіскальній пам'яті, і при цьому не подають електронних копій розрахункових документів.
Тому користувачі зареєстрованих та введених в експлуатацію до 01.01.2015 р. електронних контрольно-касових апаратів, що подають до фіскальних органів тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій (X- звіти), протягом цього року повинні доопрацювати або замінити існуючу касову техніку на таку, яка забезпечує подання по електронних каналах зв’язку електронних копій розрахункових документів i фіскальних звітних чеків.
Згадані вище суб’єкти господарювання, які з 01.01.20105 року мають застосовувати РРО, звільняються від санкцій за порушення вимог цього Закону до 1 липня 2015 року, що дає їм змогу зареєструвати, ввести в експлуатацію відповідні РРО для виконання вимог чинного законодавства.
 
Акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів відображається окремим рядком в розрахунковому документі
Описание: Описание: http://if.sfs.gov.ua/data/material/000/135/192628/preview1.jpg
Звертаємоувагу суб’єктів господарювання на необхідність забезпечення правильності відображення у розрахункових документах реєстраторів розрахункових операцій акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів. Платникам податків  необхідно враховувати в роботі наступне.
Коректний розрахунковий документ відповідно до вимог підпункту 215.3.10 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України, пункту 2 статті 3 Закону України від 06 липня 1995 року    №265/95-ВР «Про  застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2002 року №199, Порядку обчислення і накопичення реєстраторами розрахункових операцій сум податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року №1224 та Положення про форму та зміст розрахункових документів, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України   від 01 грудня 2000 року №614, повинен включати такі рядки:
ТОВАР           126,00 А
————————
СУМА               126,00                            
ПДВ А=20%          20,00
Акцизний податок    6,00
А=5%
У зв’язку з тим, що у частини РРО, внесених до Державного реєстру РРО до 1 січня 2015 року, не передбачено механізм розрахунку акцизного  податку з роздрібного продажу підакцизних товарів, у таких РРО дозволяється використовувати для обліку акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів алгоритм, який забезпечує нарахування суми 5 відс. збору, розробленого виробником (постачальником) даних моделей РРО.
Для РРО, у яких реалізовано механізм розрахунку додаткового збору, цей механізм може бути використаний для обліку акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами. Якщо підібрати відповідне значення при програмуванні додаткового збору – реєстратор розрахункових операцій буде коректно виконувати облік акцизного податку. Наприклад, якщо ціна товару без ПДВ становить 100 грн., ПДВ – 20 грн., а  акцизний податок за ставкою 5 відс. – 6 грн., то фактична роздрібна ціна цього товару складає 126 гривень.
ТОВАР           126,00 А
————————
СУМА              126,00                            
ПДВ А=20%          20,00
Акцизний податок 5% 6,00
А=6% 
Для того, щоб у сумі акцизного податку в розмірі 5 відс. коректно враховувався податок на додану вартість, допускається і необхідно встановити значення акцизного податку 6 відсотків.
У тих випадках, коли значення акцизного податку з роздрібної продажі підакцизних товарів відрізнятиметься від 5 відс., відповідне значення додаткового збору може буде розраховане по формулі:
ДЗ = (100 + ПДВ) * АКЦИЗ / 100,
де  ДЗ  – значення додаткового збору у відсотках, яке необхідно запрограмувати;
ПДВ – значення податку на додану вартість у відсотках;
АКЦИЗ – значення акцизного податку з роздрібної продажі підакцизних товарів у відсотках.
Для РРО, в яких реалізовано механізм розрахунку додаткового збору за допомогою окремої податкової групи, допускається використовувати таку форму чека:
ТОВАР                      126,00 А
————————————
СУМА                       126,00                   
ПДВ            *А 20.00%        20,00
АКЦИЗНИЙ ПОДАТОК  *Б  5.00%       6,00
Для РРО, в яких не реалізовано механізм розрахунку додаткового збору, дозволяється для обліку акцизного податку з роздрібної продажі підакцизних товарів використовувати окремий віртуальний товар, який повинен мати назву “доп. акциз 5 відс.”, відноситься до податкової групи, яка не є об'єктом оподаткування, а ціна такого товару повинна дорівнювати 5 відс.  від вартості реального підакцизного товару. Цей віртуальний товар не повинен враховуватись при веденні обліку товарних запасів на складах та/або  за  місцем  реалізації.
Такий чек повинен мати таку форму:
ТОВАР                      120,00 А
ДОП.АКЦИЗ 5%                  6,00 Д
————————————
СУМА                       126,00                     
ПДВ            А= 20.00%        20,00
БЕЗ ПДВ        Д                    (*)
Примітка: Рядок, позначений (*), може бути відсутнім у чеку.
Для суб'єктів господарювання, які не є платниками ПДВ,  при використанні РРО, в яких не реалізовано механізм розрахунку додаткового збору, для обліку акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів може використовуватись така форма чека:
ТОВАР                      120,00 Д
ДОП.АКЦИЗ 5%          6,00 Д
————————————
СУМА                       126,00                     
БЕЗ ПДВ        Д             (*)
Примітка: Рядок, позначений (*), може бути відсутнім у чеку.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *