На Прикарпатті обговорювали нові повноваження з надання послуг у ЦНАП

Івано-Франківська обласна державна адміністрація спільно з Центром політико-правових реформ (м. Київ) та Центром дослідження місцевого самоврядування (м. Львів) за фінансової підтримки представництва Фонду Фрідріха Науманна в Україні провела семінар-тренінг на тему: «Діяльність ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг».

Метою заходу було обговорення питання щодо вдосконалення діяльності ЦНАП з урахуванням досвіду ЦНАП Волинської області, обмін думками та визначення шляхів розв’язання актуальних проблем взаємовідносин ЦНАП та центральних органів виконавчої влади (ЦООВ) щодо передачі повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, реєстрації місця проживання.

Семінар організований для керівників та адміністраторів ЦНАП районних державних адміністрацій і міст обласного підпорядкування, керівників і службовців структурних підрозділів і органів влади, які безпосередньо надають адміністративні послуги, а також для представників новоутворених громад та громадських організацій області.

Заступник голови правління Центру політико-правових реформ Віктор Тимощук провів  презентацію стану справ із виконанням закону України «Про адміністративні послуги», поділився досягненнями реформи у 2015 році і завданнями на 2016 рік.

«Важливо забезпечити впровадження законів, які Верховна Рада ухвалила в кінці минулого року. Ми прагнемо, щоб хороші ЦНАП були не тільки у великих містах, але й в менших населених пунктах, включно з територіально об'єднаними громадами», – повідомив посадовець.

За словами керівника Івано-Франківського Центру надання адміністративних послуг Богдана Пителя, працівники обласного ЦНАП виконуватимуть перелік послуг обласного дозвільного центру ОДА, їх надаватимуть не лише для мешканців Івано-Франківська, а й для усіх жителів області.

«Ми розширюємо перелік адміністративних послуг, які надаватимуться в онлайн режимі, – зазначив Богдан Питель. –  Зараз таких функцій – 25, а через два місяці їх буде 50 зі 150, що є дуже хорошим показником».

Радник міського голови Луцька Роман Матвійчук представив досвід діяльності ЦНАП Волинської області та їх взаємовідносин з ЦОВВ. Також він розповів про формування та розвиток мережі ЦНАП, відповідно до кращих практик і реалізації нових повноважень.

Заступник голови правління Центру досліджень місцевого самоврядування Ігор Бригілевич зазначив, що їхня головна мета – формування якісних інформаційних і технологічних карток для інформування громадян.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *