Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Знайди в собі додаткові резерви


 



 

       Сучасний ринок праці вимагає від безробітних активних дій та постійного вдосконалення навичок пошуку роботи. Адже вимоги роботодавців досить високі в плані  професійної кваліфікації працівників. Тому шукачам роботи треба постійно працювати над собою, удосконалювати свій професіоналізм, щоб бути впевненим в своїх силах та зуміти переконати роботодавця, що є хорошим фахівцем. Особливо це стосується людей, які  тривалий час не працюють і стикнулися з певними труднощами при пошуку роботи.
        Саме з такою метою в Надвірнянському районному центрі зайнятості був проведений семінар – тренінг для осіб, які тривалий час перебувають на обліку.
Основними завданнями заходу було формування реалістичної самооцінки, підвищення впевненості в своїх силах та визначення готовності до роботи.         
За допомогою тренінгових вправ таких як: «Мозковий штурм», «Мій портрет  у променях сонця» «Моя самооцінка» учасники мали можливість оцінити свої позитивні професійні риси, виявити труднощі, які завжають їм  працевлаштуватися та визначити методи їх подолання.
        Профконсультант, Наталія Андрійович,звернула увагу присутніх на внутрішні проблеми особистостей, яким складно працевлаштуватися, та на важливості  підвищення  їхньої самооцінки та впевненості у власних силах. Разом з учасниками були розглянуті основні причини невдач, які виникають під час пошуку роботи, що призводить до емоційних переживань, стресів, песимістичного настрою людей  та зневіри у власне працевлаштування.
         На тренінгу була присутня заступник начальника відділу організації профорієнтації та профнавчання Оксана Дорошенко, яка безпосередньо поспілкувалася з учасниками і зазначила, що потрібно прикладати максимально зусиль для пошуку роботи, бо тільки активна та оптимістично налаштована людина може досягти своєї мети, адже «під лежачий камінь вода не тече».

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *