Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

ДПІ в Надвірнянському районі інформує

На надвірнянщині виявлено 92 неоформлені наймані працівники

На надвірнянщині виявлено 92 неоформлені наймані працівники
Усіх отримувачів "конвертної" зарплатні упродовж семи місяців 2014 року співробітники ДПІ у Надвірнянському райні працевлаштували за результатами спільних заходів із органами місцевого самоврядування. Легалізовано заробітної плати на суму 1438,7 тис.грн. Додатково до місцевих бюджетів надійшло13,1тис. грн. податку на доходи фізичних осіб та49,1 тис.грн. єдиного соціального внеску.
 За результатими перевірок семи місяців виявлено 8 фізичних осіб, які здійснювали підприємницьку діяльність без державної реєстрації. На порушувачів закону складено протоколи  про адміністративне порушення та  матеріали направлено до суду для прийняття постанов.
«У нас є достатньо прикладів про невтішні наслідки порушень податкового та трудового законодавства.З метою усунення причин, які створюють передумови для мінімізації заробітної плати, виплати заробітної плати в «конвертах» надалі будуть проводитись перевірки щоб забезпечення гідну життєдіяльність громадян у тяжкі часи випробувань – це наша спільна задача і турбота», –зазначив начальник ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк.
 
Економічні та політичні складнощі не завадили виконанню бюджетних надходженьна Надвірнянщині
      Про це заявив начальник ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк.  Наповнення бюджетів було і залишається головним завданням працівників відомства. За сіммісяців до зведеного бюджетуНадвірнянськогорайону платниками податків сплачено фактично забезпечено 248,3млн грн. До державного бюджету за цей період  надійшло 188,9млн.грн. Найбільшу питому вагу надходжень  до Державного бюджету займають: плата за користування надрами-84,1%, податок на прибуток – 10,2%.
До  місцевих  бюджетів поточний рік приніс 59,4млн.грн. Найбільша частка надходжень до місцевих бюджетів припадає на сплату  податку на доходи фізичних осіб – 81,0%,  єдиного податку – 6,4%,  плати за землю –5,9%.
Стабільно додають у своєму рості надходження єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне страхування: протягом семи місяців цього року в Надвірнянському районі зібрано 127,8 млн.грн.
«Незважаючи на складну економічну та політичну ситуацію наша інспекція розраховує виконувати надходження до бюджету і надалі. Робитимемо це, задіявши всі наявні резерви, Сьогодні основним завданням для інспекції  є створення комфортних умов для бізнесу », – зазначив Сергій Будурацький.
Реалізуючи ці завдання, органи міндоходів пропонують платникам нові електронні сервіси, зокрема, безкоштовне отримання «електронних ключів», антикорупційний сервіс «Пульс»,   можливість отримання в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості по податках та зборах тощо.
 
 
 
 
Увага»гаряча лінія»
20 серпня 2014 року з 11.00 до 12.00 за тел. 2-48-64 відбудеться сеанс телефонного зв»язку з заступником начальника інспекції Пліщук Оксаною Миколаївною на тему: «Новації законодавства. Військовий збір».
 
Новації в законодавстві! Уряд запровадив новий військовий збір!
Державна податкова інспекція у Надвірнянському районіповідомляє, що 3 серпня 2014 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України і деяких інших законодавчих актів України», яким запроваджено новий загальнодержавний збір – військовий збір.
Збір стягуватиметься тимчасово до 1 січня 2015 року за ставкою 1,5% з доходів фізичних осіб.
Платниками податку є особи, визначені у пункті 162.1 статті 162 Податкового кодексу, а саме:
– фізична особа – резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи;
– фізична особа – нерезидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні;
– податковий агент.
Оподатковуватимуться доходи у формі:
– заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами;
– виграшу у державну та недержавну грошову лотерею.
Нарахування, утримання та сплата (перерахування) збору до бюджету буде здійснюватися у порядку, встановленому статтею 168 Податкового кодексу України, тобто буде аналогічним податку з доходів фізичних осіб.
Відповідальними за утримання (нарахування) та сплату (перерахування) збору до бюджету будуть особи, визначені у статті 171 Податкового кодексу України:
 – з доходів у вигляді заробітної плати – роботодавець, який виплачує такі доходи на користь платника податку;
 – з інших доходів – податковий агент (для оподатковуваних доходів з джерела їх походження в Україні) або платник податку (для іноземних доходів та доходів, джерело виплати яких належить особам, звільненим від обов'язків нарахування, утримання або сплати податку до бюджету).
Крім того, Державна податкова інспекція у Надвірнянському районіповідомляє платників про відкриття бюджетного рахунку, на який необхідно здійснювати сплату військового збору.
З метою своєчасної та повної сплати відповідних сум збору до бюджету повідомляємо Вам реквізити цього бюджетного рахунку:
 
11011000 «Військовий збір».
 Рахунок:               №   31118063700307
 
Одержувач:          УК уНадвірнянському районі/Надвірн.р-н/11011000
Код ЄДРПОУ:     37904033
Банк:                     ГУ ДКСУ в Івано-Франківській області
МФО:                    836014
 
 
Доходи, нараховані до 3 серпня, не підлягають оподаткуванню військовим збором
Як відомо, з 03 серпня 2014 року набрав чинності Закон України від 31 липня 2014 року № 1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України», яким тимчасово до 1 січня 2015 року запроваджено військовий збір. Про це повідомляє медіа – центр Головного управління Міндоходів в Івано-Франківській області.
Об’єктом оподаткування збором є доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами; виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграш гравця (учасника), отриманий від організатора азартної гри. 
При цьому, ставка збору становить 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування.
Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати збір із суми такого доходу за його рахунок.
Оскільки статтею 58 Конституції України визначено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, нараховані до 03.08.2014 доходи, але виплачені після 03.08.2014, не підлягають оподаткуванню збором.
 
Ігор Білоус: Ми пропонуємо скоротити кількість податків, значно спростити адміністрування та децентралізувати податки
 «Відповідно до запропонованої податкової реформи, в Україні ми пропонуємо скоротити кількість податків, значноспростити адміністрування та децентралізувати податки», – про це заявив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус під час прямого ефіру на телеканалі «Україна».
Глава Державної фіскальної служби зазначив, що в Україні понад 70% зарплат виплачуються в конвертах. «Ми  пропонуємо змінити принцип системи оподаткування фізичних осіб – хто більше заробляє, той більше платить. Існує шість моделей»,– наголосив Ігор Білоус.Для вирішення цих проблем Уряд України пропонує комплексний план змін в податковій системі.
 «В концепції податкової реформи, ми запропонували шість моделей цього виду оподаткуванняі вони усі у відкритому доступі на нашому сайті. Разом з бізнесом та підприємцями, при обговоренні цього питання ми зможемо вибрати найбільш оптимальну модель оподаткування доходів фізичних осіб», – наголосив Ігор Білоус.
Розроблену Концепцію реформування податкової системи винесено на обговорення громадськості та бізнесу, яке триватиме місяць. Після цього остаточний проект Закону про економічне зростання буде винесено на розгляд Верховної Ради України.
 
Оголошено прийом документів від кандидатів на керівні посади в територіальних органах ДФС України
Рада з кадрових питань Державної фіскальної служби України розпочинає прийом документів від кандидатів, які мають намір та бажання зайняти посади начальників головних управлінь та митниць в областях, м. Києві ДФС.
З переліком вимог до інформації про кандидатів, яку необхідно подати для розгляду до Ради з кадрових питань, можна ознайомитися на веб-порталі відомства у розділі «Міністерство» (підрозділ «Робота з персоналом», вкладка «Рада з кадрових питань Державної фіскальної служби України»).
Документи від кандидатів приймаються протягом 10 календарних днів – з 7 по 18 серпня поточного року включно.
У паперовому вигляді інформацію та документи можна подати за адресою: м. Київ, пров. Киянівський, 2, кімн. 106, з 9 год. 30 хв. до 17 год. 30 хв. (крім суботи та неділі).
Крім того, зазначену інформацію можна надіслати за електронною адресою rada@minrd.gov.uа.
Нагадуємо, 1 серпня 2014 року проведено перше установче засідання Ради з кадрових питань Державної фіскальної служби України. Раду утворено наказом ДФС України від 30 липня 2014 року №21 «Про Раду з кадрових питань ДФС України».
 
Ігор Білоус: Нам потрібно починати реформи в державі
 «Концепція реформування податкової системи України – другий важливий крок, після податкового компромісу, на шляху до побудови нової системи взаємовідносин між платниками податків та державою. Нам потрібно сьогодні, у нестабільній економічній ситуації, будувати нову країну та проводити реформи. Тому все потрібно робити швидко, чітко та виважено», – заявив Голова ДФС України Ігор Білоус сьогодні, під час «круглого столу» в Інформаційному агентстві «ЛігаБізнесІнформ», презентуючи громадськості та бізнесу Концепцію реформування податкової системи.
За його словами, запропоновані Урядом зміни сприятимуть детінізації економіки, спростять процес звітування та зменшать витрати ресурсів держави на адміністрування податків.
Варто зауважити, що ідея реформування податкової системи знайшла підтримку серед громадськості та бізнесу. Так, зокрема, учасники засідання підтримали ідею скорочення кількості податків, а також погодилися з урядовими намірами зменшити ставки єдиного внеску та податку на доходи фізичних осіб та запропонували проводити ці зміни одночасно з Пенсійною реформою.
Окрім того, учасники «круглого столу» винесли на обговорення пропозицію внести до даної Концепції обмеження розрахунків готівкою, запровадження використання бізнесом реєстраторів розрахункових операцій та введення загальнообов’язкового декларування доходів та витрат при одночасному посиленні відповідальності за неподання таких декларацій.
Активне обговорення викликала позиція щодо реформування системи оподаткування аграріїв. Так, зокрема, було запропоновано здійснювати реформи, враховуючи спрямованість підприємств на рослинництво чи тваринництво.
А от створення Служби фінансових розслідувань, яке передбачене Концепцією, учасники засідання вважають прийнятною ідеєю, однак, законопроект щодо її створення, на їх думку, потребує детального доопрацювання.
У свою чергу, Голова ДФС України Ігор Білоус закликав усіх присутніх до активної співпраці з метою удосконалення запропонованої податкової реформи.
«Ми намагаємося радикально зробити перший крок уперед і дуже важливо при цьому врахувати усі ризики. Чекаємо від вас коментарів, пропозицій та альтернатив для доопрацювання запропонованої Концепції. Як кажуть, допоможіть нам допомогти вам. Всі ми зацікавлені у якнайшвидшому початку реформ в нашій країні», – наголосив Ігор Білоус. 
 
Хто і як повинен платити податок на депозити
З 1 серпня українці починають платити податок від доходів з депозитів і інших рахунків. Для клієнтів це фактично означає, що всі їхні доходи, отримані в банках, оподатковуватимуться за ставкою 15%. При цьому не має значення ні сума депозиту, ні отриманих за ним відсотків – така ставка діє абсолютно для всіх вкладів без винятку.
Всю процедуру розрахунку зазначеного податку, його стягнення і перерахування до держбюджету беруть на себе банки. Клієнтів банку цей процес взагалі ніяк не торкнеться. Банкіри будуть розраховувати і перераховувати до держбюджету ці податки щомісяця.
У разі, коли вкладник звертається в банк для дострокового зняття вкладу, буде відбуватися перегляд та перерахування сум податку.
Нагадаємо, податок на доходи з депозитів і рахунків був введений законом № 4101а "Про внесення змін до Податкового кодексу та інших законодавчих актів, щодо пасивних доходів", який парламент ухвалив 4 липня поточного року.
 
Авансові платежі з податку на доходи фізичним особам-підприємцям слід сплатити до 15 серпня
Відповідно до пункту 177.5 статті 177 Податкового кодексу України, авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються фізичною особою — підприємцем самостійно, але не менш як 100% річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік, та сплачуються до бюджету — по 25% щокварталу (до 15 березня, 15 травня, 15 серпня та 15 листопада).
Водночас суб’єкти господарювання — фізичні особи, які працюють на загальній системі оподаткування, мають право зменшувати суму авансових платежів із податку на доходи фізичних осіб всередині року, якщо не вийдуть на запланований рівень доходу.
 
Володимир Хоменко: створення Служби фінрозслідувань – це скорочення кількості перевірок бізнесу
Про це Перший заступник голови Державної фіскальної служби України Володимир Хоменко заявив під час третього семінару, присвяченого обговоренню концепції створення Служби фінансових розслідувань, відповідних законодавчих змін податкового законодавства та механізмів їх застосування, що проходив в Одесі.
"На сьогодні в Україні налічується близько 80 контролюючих органів, які здійснюють різноманітні перевірки представників бізнесу. Служба фінансових розслідувань, у першу чергу, має на меті зменшити тиск на бізнес. Тобто перевірки здійснюватиме лише один державний орган», – зауважив Володимир Хоменко.
У семінарі взяли участь представники громадськості та бізнесу з Одеської, Херсонської і Миколаївської областей. Їх цікавили, зокрема, питання щодо витрат на створення СФР, критеріїв добору кадрів та повноважень Служби.
Перший заступник Голови ДФСУ підкреслив, що пріоритетними напрямами роботи відомства стануть боротьба з тіньовою економікою, відмиванням коштів, одержаних злочинним шляхом, корупцією і контроль за витратами чиновників.
«Якщо витрати державного службовця перевищують його доходи, виникає логічне питання щодо джерел таких видатків, – каже Володимир Хоменко. – Якщо такі витрати не підтверджуються доходами, то повинна бути передбачена норма відповідальності, в тому числі кримінальна».
    Володимир Хоменко також наголосив, що кандидати проходитимуть жорсткий відбір. Працюватимуть у Службі лише чесні молоді фахівці. Одним із етапів конкурсу для майбутніх співробітників може стати проходження тесту на детекторі брехні. У той же час рівень заробітних плат співробітників СФР необхідно збільшити на 80-100% від того, що нині отримують фіскали.
Нагадаємо, що перші семінари за участю Володимира Хоменка, представників бізнесу та громадськості вже пройшли у Львові та Хмельницькому, на черзі – зустрічі у Києві та Чернігові.

 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *